vineri, 10 iunie 2011

Cheescake cu cirese


             Ingrediente:
  • 200 gr biscuiti macinati
  • 2 linguri nessquik
  • 100 gr unt
  • 250 ml smantana pentru frisca
  • 250 ml smantana 15%
  • 250 gr crema de branza 9%
  • 200 ml lapte rece
  • 1 pachet puding de vanilie
  • 100 gr zahar
  • 2-3 linguri suc de lamaie si putina coaja rasa
  • un pachetel de gelatina (aici un pachet are 14 gr eu am pus doar 10gr)
  • o mana de cirese sau cat doriti;)
             Mod de preparare:
       Pregatim stratul de biscuiti : macinam biscuitii ii amestecam cu nessquik-ul si untul topit apoi presam pe fundul tavii sau formei in care vom pune crema de branza;dam la frigider cat timp vom pregati crema.
       Crema : amestecam budinca de vanilie cu laptele apoi adaugam smantana si crema de branza.Intr-un alt vas batem frisca lichida cu zaharul apoi incorporam in budinca de vanilie cu o lingura de jos in sus sa ramana pufoasa.Gelatina se hidrateaza cu 4-5 linguri de apa rece (cam 4 minute) apoi deasupra unui vas cu apa fierbinte invartim pina se topeste complet. lasam putin sa se raceasca si o adaugam cremei de branza .Scoatem forma de la frigider punem cirese(eu am pus zahar peste cirese, le-am scurs apoi si le-am pus in crema,insa nu este neaparata nevoie) apoi turnam crema si dam la frigider cel putin 5 ore ,desi cel mai bine ar fi sa innopteze in frigider :)).Eu am folosit o forma de plastic rotunda cu diametrul de 18 cm.A doua zi am rasturnat chesscake-ul pe platou asa incat stratul de biscuiti a venit deasupra prajiturii ,daca doriti puteti pune inca un strat de biscuiti si deasupra prajiturii cand o turnati in forma astfel stratul de crema va veni in mijloc.





Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu