duminică, 19 iunie 2011

Salata de oua cu tarhon si chiftelute

          Aceasta este una din salatele nelipsite de pe masa noastra de sarbatori de Craciun ;de obicei nu puneam tarhon insa cum acesta a devenit o provocare pentru mine si pentruca  ,,divainbucatarie,,de pe Bucataras mi-a starnit simturile a fost musai sa o fac.....
           
             Ingrediente:
  • maioneza(2 oua fierte tari si un galbenus+ulei+mustar+lamaie)
  • 6 oua fierte tari
  • tarhon
  • ceapa rosie +otet (se lasa la marinat cateva ore in otet)
  • chiftelute(500 gr carne tocata vita+4 felii paine inmuiate in apa+2 oua+patrunjel+usturoi+sare piper)
  • sare si piper dupa gust
            Mod de preparare:
      Fierbem ouale tari si le tocam cu cutitul amestecam cu maioneza cu mustar si tarhon tocat +ceapa marinata cateva ore in otet.Eu de obicei pun si chiftelute dar foarte bine merge servita si fara.

           Pofta buna!!!!!!!!

7 comentarii:

  1. Vai ce-mi place combinatia asta!
    Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wooow, foarte buna! Imi place tare mult! O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ancuta ma bucur ca-ti place si merci de vizita ,te mai astept,puuuuuuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  4. nely bun venit in bucataria mea ,ma bucur ca ti-a placut salatica ,te mai astept la noi ,cu drag mona puuuuuuuuuup

    RăspundețiȘtergere
  5. ce buna trebuie sa fie!!!pup .
    o seara faina :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Dana ma bucura vizita ta,puuuuuup,vichend placut:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place, ce mai, după Crăciun să facem şi noi.

    RăspundețiȘtergere