vineri, 6 mai 2011

Pahare racoroase



              Sint convinsa ca pe timp de vara tuturor ar face mare placere un pahar racoros cu limonada si menta sau un pahar plin de aroma de fructe de padure dulci acrisoare......
              Ingrediente:
  • 2-3 lamaii
  • zahar dupa gust
  • citeva fire menta proaspata
  • apa 1.5 litri
              Mod de preparare:

       Stoarcem lamaile si preparam o limonada pe care o puneti in congelator pana va ingheta complet .Cand o scoateti cu ajutorul unui cutit spargeti gheata adaugati jumatate pahar apa calda inca putina menta si apoi cu un mixer de mana o faceti ca un piure .Turnati in pahare garnisiti cu frunze de menta si.......sa fie cald ;))




          Pentru cel cu fructe de padure aveti nevoie o cutie de fructe de padure mix ,150 gr zahar le puneti intr-o cratita pe aragaz le lasam pina se leaga putin siropul,apoi punem intr-o sita si pasam bine cu lingura sau puneti hand mixerul la treaba si asa nu pierdem nici un pic din fructe adaugam apoi 1,5 l apa si punem la congelat .Apoi procedeul e acelasi ca mai sus...





6 comentarii:

  1. Bine te-am gasit Monaaaaaaaaa si felicitari ptr blog ...
    Iti doresc s-ajungi la reteta cu numarul 10.000 ,iar la vizitatori , fara numaaaaaaaaaar
    Eu vreau paharul cu fructe de padure , ca-i culoarea mea prefe ...
    Zile minunate ,AZIZULE !
    PS Sa faci postari cat mai multe , ca m-am abonat la blogul tau .

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa ma obsedeze...numai pana dimineata cand ma scol si imi fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miti bun venit!!!cred ca deja ai incercat si sant convinsa ca ti-a si placut,pup, miti draga si o zi minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate pahare! Imi aduc aminte de vara si le voi face si eu, chiar daca afara e vremea vinului fiert!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina nu poti rata asa ceva la vara,zau!!pup o zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere