marți, 15 noiembrie 2011

Clatite banatene


               Fetele pe Bucataras mai ales Ela aici  m-a ispitit...poti sa rezisti la astfel de bunatate?!!Acum sa nu te superi ca m-am jucat putin cu reteta ,merci Ela o bunatate de clatite.....dar sa va povestesc repede:

      Aluat pentru clatite:


  • 3 oua
  • 400 ml lapte
  • esenta de vanilie
  • 125 gr zahar sau dupa gustul fiecaruia
  • faina aproximativ 350-400 gr
  • 50 gr unt topit

      Umplutura:
  • branza de vaca dulce200 gr(pentru 3 clatite)
  • 1 ou
  • esenta de vanilie
  • zahar dupa preferinta
  • gem de prune cu menta si scortisoara
       Budinca :
  • 250 ml lapte
  • 2 linguri cornflour
  • 2 oua
  • 2 plicuri zahar vanilat

               Facem compozitia pentru clatite amestecand ingredientele de mai sus si incingem tigaia unsa cu putin unt sau ulei ,luam cu un polonic din compozitie si prajim clatitele pe ambele parti ;branza se amesteca cu oul ,zaharul si zaharul vanilat.Eu am facut intr-o tava de cozonac toata bunatatea asa ca nu am avut nevoie decat de 6 clatite ,restul au disparut de pe farfurie cu ciocolata cu tot :)).Trei clatite le umplem cu branzica si alte trei cu gem.Tava o ungem bine cu unt.Asezam clatitele apoi punem budinca din ingredientele de mai sus(exact cum este nu trebuie fiarta inainte ).Punem deasupra cateva cubulete de unt.Dam la cuptorul preincalzit 200 grade.Cand devine aurie deasupra scoatem din cuptor si lasam la racorit .....nu va mai spun ce e de facut ca va descurcati voi si fara mine.
            









15 comentarii:

  1. DiaMar sorry ti-am mutilat numele mai sus,te servesc cu o portie de banatene sa nu te superi!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma questo dolce di crepes è meraviglioso! Brava! Ciao

    RăspundețiȘtergere
  3. I miei fedeli in visita Molly lieti di invitarvi ad una generosa porzione!!baci!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bucate apetisante multumesc de vizita pup o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am tot auzit de clatite banatene dar n-am facut nici mancat inca....in schimb vad ca arata foarte bine...nu prea am inteles cum e cu budinca...
    Te pup si o sera placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nici eu nu am facut si nici nu am mancat dar imi lasa gura apa la cat de bine arata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Petro laptele se amesteca cu oul si cornflor-ul sau amidon si zahar si se toarna peste clatite rezultatul dupa ce pui la cuptor este ca o budinca,si pe cuvant iese un desert pe cinste,merci de vizita te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Medi trebuie sa incerci chiar este delicios!!pup o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere