duminică, 25 septembrie 2011

Ciorba radauteana



            
  • un piept de pui cu os
  • un cartof,o ceapa,un morcov
  • patrunjel
  • 2 oua mai exact 2 galbenusuri
  • usturoi pisat dupa gust
  • otet o lingura
  • supa instant, sare,piper dupa gust
  • 500 gr smantina+2 linguri faina

            
       Se fierbe pieptul de pui impreuna cu legumele intregi,pina se desprinde de pe os. Nepoata mea pune si o bucata de os de vita sau porc cu maduva, eu nu am avut dar a ei iesea mai buna. Se potriveste de supa instant, sare,piper si usturoi pisat. Cind totul este fiert se rupe carnea fisii legumele se scot din ciorba. Adaugam otetul in ciorba si cind incepe sa fiarba adaugam si  smantina batuta cu galbenusurile si faina . Mai dam un clocot doua, presaram patrunjel si daca nu avem nimic impotriva ardeiului iute.......gata masa.

6 comentarii:

  1. Vreau sa ma inscriu la o portie...e preferata mea alaturi de ciorba de burta...unicele care la fac si le mananc cu mare poftaaaaa,l-am convertit si pe sotul meu si a devenit si el fan nr 1!
    Te pup si o saptamana minunata iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La asa o ciorba faina bu se poate rezista....e minunata!
    Una din ciorbele mele preferate...
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca e cu pui, imi place! Sigur e buna!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Petro si eu mor dupa ciorbele astea insa aici burta nu gasesc asa ca ma amagesc cu ciorba radauteana,scuze pt intarzaiere,pup weekend placut!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidy atunci ai un motiv sa ma vizitezi!!!puuuuup,weekend linistit!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Corina esti invitata mea!!!merci de vizita , pe curand!!!weekend linistit!!!

    RăspundețiȘtergere