vineri, 14 octombrie 2011

Tarta cu dovlecel si cas(branza de oi)





               A fost o tarta excelenta ....ce-i drept nu am mancat decat o feliuta dar pot sa va spun pe cuvantul lui Pisi ca i-a placut rau de tot.Am scos frumusete si bunatate de tarta din cuptor si am lasat-o la racit ,mi-am vazut de restul treburilor insa cu capul la dumneaei care inundase de miros imbietor toata casa.Ei bine nu am mai rezista am taiat o feliuta si am infulecat-o asa mai mult fierbinte ,insa imi programasem ospatul pentru masa de seara....se vede ca mirosul imbietor a luat cu asalt si mustatile pofticiosului de motan ....intre timp venise micutul de la gradinita cu ochii doar pe jumatate deschisi de oboseala ,asa ca am zis ca nu ar fi rau sa ne odihnim noi impreuna....zis si facut...insa cand ne-am trezit am ramas doar cu mirosul imbietor si povestile lui Pisi despre bunatatea de tarta.....:))

               Avem nevoie:
  • aluat pentru tarta aici  ajunge doar jumatate din cantitate pentru o tarta
  • 4 dovlecei feliati
  • 2 oua
  • o felie de cas (branza de oi)
  • un gososar poate fi proaspat, eu am scos din sos tomat
  • putin lapte
  • patrunjel verde
  • un catel doi de usturoi
  • sare
  • piper
  • chilli uscat
  • un pisic sa deguste( este absolut obtional ):)))))))))))

               Se intinde foaia de aluat in vasul pentru tarte.Dovleceii feliati si prajiti se intind in tava direct pe aluat,punem si cateii de usturoi taiati apoi casul taiat  bucatelele de gogosar din sos si in final oul batut cu lapte si patrunjel tocat,condimentat cu cele mentionate mai sus dupa gust.Dam la cuptor 180 grade pana devine aurie.Scoatem din cuptor lasam la racit desigur pisi il poate pazi cat timp va invartiti cu cele treburi casnice :))






19 comentarii:

  1. Bella ricetta...la faccio simile anch'io..buon week-end! ciao Ilaria

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac tartele astea.. sunt atat de versatile... le poti umple cu orice-ti doresti!! minunata! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este Antonia ca sa nu mai spun ca sant delicioase atat calde cat si reci...o sfarsit de saptamana linistit iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am mai comentat la bunatatea asta, inghitind in sec, dar...cred ca in alta parte.
    Eu am sa gust fara suparare, indiferent ca e calda sau rece...
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw,delicioasa tarta. Si ce dulce e matzulina ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac la nebunie tartele sarate............iar tarta asta este pe placul meu.
    Pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei, Pisi, Pisi....
    Vezi ce patesti daca faci mancare buna ?..:)))) Pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Lasa Sidy doua poprtii nu strica:))pup o zi faina!!

    RăspundețiȘtergere
  9. DiaMar si eu as mai gustat ceva mai mult dar am avut o mica piedica....:)))o zi frumoasa iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cris merci de laude...iar pisu e cel mai alintat de pe planeta ..ai lesina de ras sa-l vz cum doarme cu picioarele imprastiate si cu nasul in petunii...:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. Medi deci si tu ai vrut a doua portie...:))pup o zi frumoasa iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alinutzika merci de vizita si mie mi-a facut placere sa te vizitez si mai vin...pup o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. perfecta daca e cu dovlecei , imi plac enorm !!!

    RăspundețiȘtergere
  14. catkitchen multumesc de vizita si ma bucur ca iti place,te mai astept la noi in bucatarie!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si Molly squisita ,grazie per la tua visita!!

    RăspundețiȘtergere