luni, 11 iulie 2011

Cuburi cu ciocolata si ananas

             Si aceasta prajiturica tot din revista Ioana o am iar eu mi-am permis mici modificari , o sa scriu modificarile in paranteza.
            
             Ingrediente:
     Blat:
  • 250 g unt
  • 250 g zahar
  • 1 plic zahar vanilat
  • 4 oua
  • 250 g faina
  • 2 lingurite rase praf de copt(eu am pus un plic)
  • 35 gr cacao
  • 150 ml lapte batut
  • 4 linguri marmelada de portocale(dulceata de ananas am pus eu)
    Pentru crema:
  • 250 gr unt moale
  • 500 gr budinca de ciocolata se specifica preparata din praf
  • 100 gr grasime de cocos(eu nu am gasit pe nicaieri asa ca m-am folosit de un plic de gelatina)
    Decor:
  • bucatele de ananas
  • in reteta originala era fulgi de migdale 50 gr+200 gr zahar pt caramelizat
            Mod de preparare:
       Untul ,zaharul si zaharul vanilat se bat spuma.Se amesteca ouale unul cate unul.Adaugam treptat faina ,praf de copt cacao si lapte batut pana obtinem o crema destul de consistenta.
       Asezam in tava amestecul (tava de unica folosinta din aluminium) si dam la cuptorul preincalzit pentru 20 minute la 180 grade.Cand este blatul copt se rastoarna pe hartie de copt cand se mai raceste.Apoi se taie in doua(sfat :bagati blatul in frigider cam 20 minute dupa racire ,inainte de al taia ca sa nu se rupa la ansamblare)Blaturile se ung cu marmelada de portocale sau cu dulceata de ananas.
       Se topeste zaharul si se imbraca fulgii de migdale si se lasa la racit pe hartie de copt daca obtati pentru acest decor.
        In budinca de ciocolata calduta se amesteca untul si grasimea de cocos incalzita (eu nu am avut grasimea de cocos asa ca am pus niscai gelatina )untul l-am facut spuma inainte de al incorpora budincii (budinca am facut-o eu nu am cumparat-o ,sfat cred ca cea cumparata va fi totusi mai buna datorita consistentei pe care o va da cremei).Ansamblati apoi:blat +dulceata sau marmelada+crema+blat+dulceata sau marmelada +crema+bucatele de ananas.Se da la frigider .Inainte de servire se lasa putin afara blatul fa fi mult mai bun.









             Sa aveti pofta!!!

5 comentarii: