luni, 4 iulie 2011

Tarta cu dovlecei si ardei copti


           Este cu siguranta cea mai buna tarta sarata pe care am mancat-o ,cu mare drag impartasesc cu voi reteta ....deci:
          

             Ingrediente blat:
  • 200 gr braza sarata
  • 100gr unt
  • 300-400 gr faina alba
             Ingrediente umplutura:
  • 3 dovlecei
  • 2 ardei grasi copti
  • 100 gr braza sarata
  • 3 oua
  • jumatate pahar lapte
  • 2 linguri de smantana
  • cativa catei de usturoi feliati
  • patrunjel verde
  • sare
  • piper
  • chilli uscat
  • o adiere de nucusoara
            Mod de preparare:
       Blatul :Amestecam toate ingredientele intr-un castron ,pana obtinem un aluat ca o plastelina,pe care il imbracam in folie de plastic si dam la frigider 30 minute.(eu am avut deja facut si tinut la congelator cam de o luna vezi aici ).Intindem foaie apoi si punem in tava de tarta .Dovlecelul il feliem si curatam in prealabil daca doriti,apoi il punem la prajit intr-o tigaie cu ulei in cins.Il lasam cat sa se rumeneasca putin si-l scoatem intr-un castron cu usturoi taiat.Ardeii se coc se cojesc si se taie fasii. Punem dovleceii si ardeii pe aluatul din tava adaugam braza cubulete si dam la cuptorul preincalzit 200 grade cam 15 minute;cand incepe a se rumeni  adaugam oul batut cu laptele si smantana +condimentele de mai sus.Lasam pina se rumeneste desupra ,aproximativ 30-35 minute.Aluatul este crocant ca la pateuri si ramane crocant chiar si a doua zi ,
poate fi servita calda dar si rece .












Pofta buna!!!      

4 comentarii:

  1. Tare buna trebuie sa fie,pusiciiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  2. Este delicioasa,nadina pe cuvint de ,,pioner,, intr-ale tartelor hi hi hi,pup o zi minunata iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. O tarta minunata,pe gustul meu!!!!
    Ma bucur ca te-am descoperit la Gabi D si iata ,am gasit blogul tau care imi place mult.
    Pupici si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Petronela multumesc de vizita si de aprecieri ,cu mare drag te mai astept in bucataria mea,pup si o zi minunata iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere