sâmbătă, 1 octombrie 2011

Fursecuri cu rahat



             Fursecurile le-am vazut pe blogul doamnei Mara Pop ca sa-mi dau seama ca defapt este o reteta care o facea sora mea cu multi ani in urma ,cu untura in loc de unt ,oricum m-a incantat forma lor .....Multumesc doamnei ca mi-a amintit de sarbatorile de Craciun (atunci obisnuiam sa le facem)....

  • un pachet de unt 200 gr(sau untura nesarata)
  • 2 galbenusuri
  • 200 gr zahar 
  • aproximativ 500 gr faina
  • 1 praf de copt
  •  un praf sare
  • 5 ml otet
  • zahar vanilat sau esenta de vanilie
  • cateva bucatele de rahat           

       Mixam untul, la temperatura camerei, cu zaharul pina devine spuma,adaugam galbenusurile cate unul mixand bine dupa fiecare.Praful de copt se amesteca cu otetul si se incorporeaza aluatului apoi sarea ,vanilia si faina .Aluatul obtinut trebuie sa aiba consistenta branzei de vaca ,pentru a pute fi modelata cu posh-ul,daca scapati prea multa faina asa cum mi se intampla mie adaugati putina smantana.Rahatul se taie cubulete mici care se pin in mijlocul fiecarei floricele.Punem in tava de la cuptor hartie de copt si formam floricelele pe care le coacemla 175 grade pina prind putina culoare ,cam 10-15 minute.Mie mi-au iesit 80 de fursecuri(4 tavi).Se pastreaza in caserola destul de mult ,la noi au rezistat o saptamana.






5 comentarii:

  1. Ce reusite sunt! si eu credeam ca le-ai facut cu masina de biscuiti (cookie press),pusesem ochii de fursecuri dar masinaria mea s-a stricat. Precis s-au dus cat ai clipi! Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Miti nu am reusit cu dracia aia de pistol pt fursecuri ,m-a luat toti nervii pe ea asa ca am trecut la clasicul posh si asta-i ce a iesit!!!O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere