miercuri, 7 martie 2012

Prajitura cu biscuiti si ciocolata


               Prajitura cu biscuiti este una din preferatele copiilor mei asa se face ca mereu ne intoarcem la ea astazi am facut-o cu hainuta de ciocolata pe deasupra.....

               Avem nevoie de:

  • 3 pachete de biscuiti pettit beurre
  • 500 gr smantana pentru frisca lichida
  • 1 puding de vanilie
  • 200 ml lapte rece
  • 250 ml lapte cald pentru inmuiat biscuitii
               Sirop de ciocolata:
  • 100 gr ciocolata neagra
  • 250 gr smantana pentru frisca
  • 50 gr unt
               Mixam frisca cu pudingul de vanilie si laptele rece pana obtinem o crema pufoasa.Inmuiem biscuitii in lapte cald pe rand si-i asezam in strat intr-o tava de yena.Asezam un strat de biscuiti un strat de crema ,mie mi-au iesit 4 straturi ,ultimul fiind de biscuiti iar peste acesta am pus siropul de ciocolata neagra si am ornat cu un rest de crema.Nu-i asa ca-i rapid?!!de bun nu mai spun.....






14 comentarii:

  1. Arata fain de tot.
    Am facut si eu odata ceva cu biscuite, alta reteta si asa este, se face rapid.
    E bine ca exista si astfel de retete, rapide si bune in acelasi timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea ma bucur ca-mi dai dreptate si vezi tu nu tot timpul ne permite ,,ceasul,, sa facem bunatati cate jumatate de zi asa ca apelam la rapideturi si pe deasupra prajiturica asta este un dulce in care nu am adaugat zahar si asta e un punct in plus.....

      Ștergere
  2. super buna trebuie sa fie,pup scumpa Mona

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate de prajiturica:)!!!!!Super usoara si super gustoasa!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
  4. O prajiturica buna si inflorata.Se simte primavara.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce motisoare frumoase si ce buna prajiturica.Pup si seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere