vineri, 8 iulie 2011

Popsicle din pepene rosu


             Si eu iar sant cu gandul la racorit :)) si nu doar eu ,copiii mei sant la fiecare minut la usa congelatorului: cand e gata?!!!
              Ingrediente:
  • cateva felii de pepene rosu curatate de samburei(4 felii generoase;)
  • sucul de la o lamaie
  • si zahar dupa gust eu am pus doar doua linguri
  • o lamaie +zahar +apa+colorant verde
  • betisoare sau lingurite de plastic
  • bucatele de carton
  • paharele de plastic
              Mod de preparare:
       Se curata pepenele de samburei si coaja ,il punem in castron cu zaharul si sucul de lamaie iar cu hand blander-ul il facem zob :))sucul il punem in pahare de plastic doar pe trei sferturi sa ramana loc pentru partea verde .Deasupra paharelor vom pune cartonasele cu betisoare sau lingurite (vz foto)dam la congelator pina ingheata bine iar apoi din lamaie apa si zahara +colorantul verde vom face limonada si completam paharelele pana sus .Si din nou la congelat.Restul cred ca va descurati si fara mine :)))





            Have fun!!!!:))

2 comentarii: