luni, 6 iunie 2011

Sandwich Nemo


               Ideea cu astfel de sandwich-uri nu-mi apartine ,am imprumutat din maiestria altor persoane ...unele dintr-o revista pentru copiii altele de pe internet ....
                Ingrediente:
  • 2-3 felii de paine (daca va fi paine la tava va fi mult mai usor de taiat )
  • un castravete
  • un morcov
  • o felie cascaval
  • cateva frunze de salata creata
  • crema de branza
              Mod de preparare:


      Avem nevoie de o lama pentru curat legume ,un cutit ascutit o forma de prajituri ondulata.Taiem legumele si feliile ca in imagini ;intre feliile de paine punem crema de branza sau branza de vaci ,sau ce va place ,lipim cele doua felii si ornam .Morcovul poate fi fiert sau crud desi crud este mult mai usor de taiat insa puteti sa-l taiati  intai si apoi sa-l fierbeti la baie de abur nu mult,asa ca pe paste aldente.Eu am incercat si cu el fiert inainte si e greu de taiat.







2 comentarii:

  1. Ce super este! Cred ca baietii tai au fost foarte incantati. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ancuta ,desigur incantati desi l-am facut de destul de multe ori .Merci de vizita si o zi minunata !!!

    RăspundețiȘtergere