miercuri, 11 mai 2011

Cheescake de ciocolata



             Ingrediente:

  • 250 gr biscuiti sfaramati
  • 150 gr unt
            Crema:
  • 500ml smantana pentru frisca
  • 1 pachet puding vanilie
  • 500 gr crema de branza (eu am pus 5%grasime)
  • 1/2 pahar zahar(eu am pus un pahar intreg pt ca am adaugat cacao)
  • 1/2 pahar lapte rece
  • 7 gr gelatina+50 ml apa rece
  • 2 linguri cacao 50 gr ciocolata cu lapte topita
             Topping:
  • 50 gr unt
  • 100 gr ciocolata cu lapte
  • 100ml smantana lichida pt frisca
  • o lingura gelatina+50 ml apa rece
              Mod de preparare:
     
       Biscuitii sfaramati foarte fin se amesteca cu untul topit si se aseaza intr-o forma de tort rotunda ,se preseaza pe fundul tavii si se dau la frigider pina facem crema de branza.Batem frisca pina se intareste cu cele 2 linguri de cacao si ciocolata topita.Crema de branza se mixeaza cu pudingul de vanilie si laptele +zaharul pina acesta din urma se topeste.Gelatina se pune la hidratat cu apa rece citeva minute apoi deasupra unui castron cu apa calda se amesteca pina la topire.Adaugam gelatina in crema de branza apoi intreg amestecul il amestecam cu frisca .Crema obtinuta o punem in tava peste biscuiti si dam la frigider pt cel putin 4 -5 ore ,eu am lasat peste noapte.Siropul de ciocolata pt topping il obtinem astfel:topim untul cu ciocolata adaugam frisca lichida si gelatina hidratata si topita deasupra unui vas cu apa fierbinte.Lasam siropul la racit si turnam deasupra cremei de branza asta abia a doua zi sau dupa cele 4-5 ore de  stat la frigider.Decoram cu bombonele sau ciocolata rasa sau cu ce va place.Pofta buna!!!!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu