luni, 30 mai 2011

Gogosele cu mar(Apflelkrapfen)


                             Ingrediente:

  • 500 gr faina alba
  • 2o gr drojdie
  • 1 lingurita miere de albine
  • 180-200 ml lapte
  • 80 gr zahar
  • un praf de sare
  • 4 galbenusuri
  • 80 gr unt moale
  • 2 linguri rom (eu am inlocuit cu vanilie)
  • coaja rasa de vanilie
  • 3-4 mere taiate cubulete stropite cu lamaie eu am adaugat si putin zahar vanilat si scortisoara
  • ulei pentru prajit
  • zahar pudra vanilat
               Mod de preparare:
       Facem din drojdie o lingurita de zahar si putin lapte caldut +o lingura de faina.Cand maiaua a crescut o amestecam cu restul de ingrediente pana obtinem o coca elastica pe care o lasam la dospit pana isi va dubla volumul.Intindem foie dreptunghiulara groasa cam de un cm,presaram cubuletele de mar amestecate cu o lingura de faina sau corn flour ,zahar vanilat si un praf de scortisoara.Se ruleaza aluatul si taiem felii de doua degete grosime pe care l-e lasam din nou la dospit cam 40 minute.Incingem apoi uleiul si prajim gogoselele la foc mediu sa nu se arda ,apoi se scot pe hartie absorbanta si se pudreaza .








    Reteta am gasit-o   aici   si sa stiti ca le repet cat de curand :)))copiilor le-au placut tare mult,pofta buna!!!

6 comentarii:

  1. Le-am facut si eu si tare-s bune. ;)

    Sa mai faci, ca mai vin. :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea multumesc de vizita si apreciere,pup o zi minunata!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Miha draguta mea nici nu ma mira ca le-ai facut...defapt este ceva ce tu inca nu ai facut?la ce retete super sant pe blogul tau eu sant mic copil,pup draga mea si o zi minunata iti doresc!!

    RăspundețiȘtergere
  4. mmmm....arata foarte bine...O sa le incerc si eu cat de curand

    RăspundețiȘtergere
  5. alinutzika,bun venit la noi,ma bucur ca-ti plac si sa-mi spui cum ti-au iesit,pup o zi minunata

    RăspundețiȘtergere