duminică, 22 mai 2011

Pepene murat


              Cred ca vi s-a intamplat sa cumparati pepene rosu si sa nu fie dulce ...ei bine asta am patit saptamana trecuta si ca sa ma ,,razbun,,pe el l-am pus la murat:))))

               Ingrdiente:
  • una bucata pepene
  • un morcov
  • jumatate ardei iute verde
  • 2 bete de telina
  • putin marar verde
  • 2-3 cartei de usturoi
  • sare grunjoasa
  • apa
                Mod de preparare:
       Taiem pepenele felii sau cuburi le asezam in borcan intercalat cu felii de morcov,pe fundul borcanului inainte de a pune pepenele am pus cateva bucati de telina si putin marar +un catel de usturoi,la fel am procedat si dupa ce am pus feliile de pepene deasupra lor +putin ardei iute verde taiat felii.Apa o incalzim adaugam sarea si invartim pina se topeste ,lasam sa se raceasca ,poate fi putin calduta ,si turnam peste pepene,cantitatea de sare se masoara la litru de apa si anume o lingura la un litru de apa.Dureaza cam 4-5 zile daca este cald pina sa fie bun de consum .Verificati din cand in cand sa nu se oteteasca ,atunci cand este murat sau are gustul care va place il punem in frigider.Deasemeni pe parcursul celor 4-5 zile o data pe zi trebuie intors borcanul invers pentru a se amesteca bine lichidul .
   Pofta buna!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu